Kaikkien aikojen tehokkain Honda CRF250R!

Moottorissa on keskitytty alaväännön ja keskialueen tehon parantamiseen. Uudelleen muotoillun palotilan ja nokka-akseleiden ansiosta sekä teho, että ennen kaikkea keski-alueen vääntö on parantunut lähes 10%! Uudistukset eivät ole kuitenkaan pois huipputehosta, vaan myös sitä on saatu lähes 5% lisää. Yhdessä vaihdelaatikon uusien välitysten kanssa pyörän ajettavuus ja suorituskyky on ottanut merkittävän loikan eteenpäin.

Honda CRF250R:

  • Uusi sylinterinkannen palotila ja nokka-akselit
  • Selkeästi parantunut teho ja vääntö koko kierrosalueella
  • Uudet moottorinohjauksen vaihdekohtaiset asetukset
  • Uusi vaihdelaatikon ensiövälitys
  • HRC Launch Control- starttiavustimessa uudet asetukset
  • Uudet Honda EMBS -tehovalitsimen asetukset
  • Uusi runko ja takahaarukka
  • Uudet jousituksen säädöt
  • Akku aikaisempaa matalammalla rungossa
  • Uusi takajarrun kitkamateriaali
     

CRF250RM

Vuosimalli alkaen
2021
Vuosimalli asti
2021
Sylinteritilavuus
249 cc
Moottori
1-syl, 4-tahti
Sylinterimitat
79,0 x 50,9 mm
Puristussuhde
13,9:1
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähköstartti
Vaihteisto
5-vaihdetta
Pituus
2181 mm
Leveys
827 mm
Korkeus
1260 mm
Akseliväli
1486 mm
Istuinkorkeus
957 mm
Jarrut etu
260 mm levyjarru
Jarrut taka
240 mm levyjarru
Jousitus etu
49 mm teleskooppi, teräsjousi
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link
Rengas etu
80/100-21
Rengas taka
100/90-19
Tankki
6,3 litraa
Paino ajokunnossa
107,0 kg

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Off Road

Sulje
Sulje