NC750X DCT
12 995 €

NC750X DCT

12 995 €

* Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut.
Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Dual Clutch Transmission - tag
  • DCT-vaihteisto
  • Teho 43,1 kW, vääntö 69 Nm
  • HSTC-luistonesto
  • Edessä Showa 41 mm SDBV -jousitus
  • Takana Pro-Link -jousitus
  • Istuinkorkeus 800–802 mm
  • Kulutus 3,6 l/100 km
  • 23 litran säilytystila

Valitse väri:

Lataa Honda NC750X DCT -käyttöohje:

Honda NC750X DCT

Älykkäästi tehokas, rajattoman monipuolinen

Honda NC750X DCT on yksi Euroopan suosituimmista yleispyöristä – eikä syyttä. Se yhdistää aidon adventure-henkisen kestävyyden, modernin teknologian ja Hondan ylivoimaisen käytännöllisyyden moottoripyöräksi, joka mukautuu saumattomasti työmatkoihin, matkailuun ja nautinnollisiin viikonloppuajeluihin.

Enemmän älyä, enemmän voimaa, enemmän kaikkialle sopivaa mukavuutta

NC750X DCT jatkaa mallin menestysreseptiä, mutta tekee sen entistä terävämmällä muotoilulla, uudella älyteknologialla ja entistäkin intuitiivisemmalla ajokokemuksella. Uudistettu LED-ajovalo ja kulmikkaat katteet tuovat pyörään vahvan, modernin ilmeen, kun taas 5" TFT-näyttö nostaa käyttöliittymän nykypäivään – ja sen yli.

Honda RoadSync -järjestelmä mahdollistaa käännös-käännökseltä -navigoinnin, puhelut ja musiikkikontrollit suoraan ohjaustangosta, uudella taustavalaistulla nelisuuntaisella kytkimellä.

DCT – Hondan ainutlaatuinen kaksoiskytkintekniikka tuo ajamiseen uuden ulottuvuuden

Kuusivaihteinen Dual Clutch Transmission on luokkansa älykkäin vaihteisto. Se tarjoaa: saumattomat ja tarkat vaihdot, ilman nykäyksiä, ei koskaan sammumista, vähemmän kuormitusta kaupunkiajossa ja käytännössä huoltovapaan vaihteistomekaniikan.

DCT on entistä herkempi ja pehmeämpi liikkeellelähdöissä sekä alle 10 km/h nopeuksissa – täydellinen ruuhkissa ja ahtaissa paikoissa. Ajotilat SPORT, STANDARD, RAIN ja USER säätävät vaihdeohjelmat automaattisesti ajotilanteeseen, joten kuljettaja voi keskittyä vain ajamisesta nauttimiseen.

Vääntöä arkeen ja voimaa pitkälle matkalle

Vääntävä rinnakkaistwin tarjoaa 43,1 kW huipputehon ja vaikuttavan 69 Nm väännön jo 4 750 rpm.
Käytännössä tämä tarkoittaa:

  • ripeää mutta hallittua kiihtyvyyttä
  • vahvaa vetoa kaikilla kierrosalueilla
  • erinomaista 3,6 l/100 km polttoainetaloutta
  • jopa 400 km toimintamatkaa

Tarkasti säädetty luistonesto (HSTC) toimii kolmella tasolla ja varmistaa pidon kaikissa olosuhteissa.

Kevyt, ketterä ja ylellisen vakaa

Teräsputkirunko, Showa 41 mm SDBV -etuhaarukka ja Pro-Link -takajousitus tarjoavat vakautta ja mukavuutta kaikissa nopeuksissa.

Istuinkorkeus 800–802 mm ja pysty ajoasento tekevät pyörästä miellyttävän niin kaupunkiliikenteessä kuin pitkällä matkalla.

Markkinoiden kätevin säilytystila

Honda NC750X:n ikoninen 23 litran säilytystila sijaitsee polttoainetankin paikalla.
Säilytystilaan mahtuu adventure-tyylinen -kypärä ja tarjoaa:

  • käytännöllisen tilan arjen tavaroille
  • valinnaisen USB-latauspisteen
  • valinnaisen tavaratilan jakajan

Alhaisen painopisteen ansiosta tilan sijainti parantaa myös ajettavuutta – yksi NC-mallien älykkäimmistä ratkaisuista.

Honda NC750X DCT – moderni yleispyörä, joka asettaa riman korkeammalle

Teknologia, käytännöllisyys ja ajamisen helppous yhdistyvät muodossa, jota kukaan muu valmistaja ei ole onnistunut jäljittelemään.

NC750X DCT on pyörä, joka:

  • tekee arjesta sujuvampaa
  • tekee pitkistä matkoista vaivattomia
  • tekee ajamisesta nautinnollista

Se on luotettava, taloudellinen ja teknisesti pitkälle kehitetty – ja samalla täysiverinen Honda, jonka voi ostaa hyvällä omallatunnolla vuosiksi eteenpäin.

Paras Koeajopyörä

"Perustelut: Honda on monipuoliseen käyttöön sopiva todella helppokäyttöinen ja ajo-ominaisuuksiltaan kiitettävä moottoripyörä, jonka DCT-automaattivaihteisto istuu pyörän muodostamaan kokonaisuuteen kuin nenä päähän. DCT-vaihteistosta voi olla montaa mieltä, mutta aloittelevalle tai vähän ajaneelle motoristille se alentaa aloituskynnystä ja merkitsee turvallisempaa ajoa, kun sählääminen kytkimen ja vaihteiden kanssa jää unholaan. Kokeneemmalle kuljettajalle taas DCT tarjoaa ajamisen leppoisuutta.

Honda on myös hyvin toimiva kokonaisuus, jolla on helppo ajaa työmatka-ajoa kaupungissa, päristellä hiekka- ja sorateillä tai asentaa siihen laukut ja lähteä pitemmällekin reissulle."

Lue lisää: motouutiset.fi

     

NC750XDS

Vuosimalli alkaen
2025
Sylinteritilavuus
745 cc
Moottori
2-syl. rivimoottori
Sylinterimitat
77 x 80 mm
Puristussuhde
10,7:1
Maksimiteho
43,1 kW / 6 750 kierr.
Maksimivääntö
69 Nm / 4 750 kierr.
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähkö
Vaihteisto
6-vaihteinen DCT
Pituus
2210 mm
Leveys
846 mm
Korkeus
1330 mm
Istuinkorkeus
800 mm
Jarrut etu
ABS
Jarrut taka
ABS
Jousitus etu
41 mm teleskooppi, 120 mm joustovara
Jousitus taka
1-iskunvaimennin, Honda Pro Link 120 mm joustovara
Rengas etu
120/70-17
Rengas taka
160/60-17
Tankki
14,1 litraa
Paino ajokunnossa
224 kg

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Adventure

Sulje
Sulje