CB650R E-Clutch
12 980 €

CB650R E-Clutch

12 980 €

* Hintoihin lisätään paikkakuntakohtaiset toimituskulut.
Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Honda E-Clutch - tag
  • Honda E-Clutch
  • Honda Selectable Torque Control (HSTC)
  • Edessä 41 mm Showa SFF-BP USD -iskunvaimentimet
  • Takana Showa-takaiskunvaimennin
  • Uusi 5" TFT-näyttö
  • LED-valot
  • Istuinkorkeus 810 mm
  • Painoajokunnossa 207 kg

Lataa Honda CB650R -käyttöohje:

Valitse väri:

Honda CB650R E-Clutch

Modernia muotoilua ja teknologiaa

Honda CB650R yhdistää perinteisen nelisylinterisen moottoripyörän karisman moderniin tekniikkaan ja viimeisteltyyn muotoiluun. Café Racer -tyylin tunnistettava, minimalistinen siluetti ja tarkkaan hiotut yksityiskohdat tekevät siitä katseenvangitsijan niin kaupungissa kuin mutkateillä. Honda CB650R E-Clutch on moottoripyörä, joka yhdistää mekaanisen taiteen ja ajamisen puhtaan nautinnon. Olitpa sitten ensipyörää harkitseva A2-kuljettaja tai kokenut motoristi, CB650R E-Clutch tarjoaa täydellisen tasapainon tyylin, suorituskyvyn ja hallittavuuden välillä.

Uusi ilme ja huippuluokan varustelu

Honda CB650R erottuu entistä terävämmällä muotoilulla: uusi viistompi LED-ajovalo, dynaamiset linjat ja neljä näyttävää värivaihtoehtoa korostavat pyörän urheilullista olemusta. Korkealaatuinen 5” TFT-värinäyttö tarjoaa erinomaisen luettavuuden kaikissa valaistusolosuhteissa, ja Honda RoadSync -järjestelmän ansiosta kuljettaja saa käyttöönsä älypuhelimen navigointi-, musiikki- ja puhelintoiminnot helposti vasemman käden valokytkimestä.

Moottori reagoi herkästi

CB650R:n sydän on 649 cc DOHC 16-venttiilinen rivinelonen, joka tuottaa 70 kW tehoa ja 63 Nm vääntöä – Honda-tuntumaa parhaimmillaan. Moottori reagoi herkästi, vetää puhtaasti koko kierrosalueella ja tarjoaa korkean huipputehon, josta Hondan nelisylinteriset ovat tunnettuja. Polttoainetaloudellisuus on erinomainen (20,4 km/l WMTC), ja Honda Selectable Torque Control (HSTC) huolehtii takapyörän pidosta tilanteessa kuin tilanteessa. A2-ajokorttiluokkaan on tarjolla 35 kW -versio.

Uraauurtava Honda E-Clutch

Hondan uraauurtavalla E-Clutch-tekniikalla, joka mahdollistaa vaihteiden vaihdon ilman kytkinkahvaa – pelkällä vaihdepolkimella. Kuljettaja voi keskittyä täysillä ajamiseen, sillä järjestelmä hallitsee kytkimen toiminnan automaattisesti, mutta antaa haluttaessa myös perinteisen manuaalikytkimen käytön vapauden.
E-Clutch tekee kaupunkiajosta vaivatonta ja mutkateistä nautinnollisia.

Tarkkaa hallintaa ja tasapainoa

CB650R:n teräksinen timanttikehys tarjoaa erinomaisen jäykkyyden ja palautteen. 41 mm Showa SFF-BP USD -etuhaarukat ja Showan takaiskunvaimennin takaavat tarkan ja hallitun ajotuntuman kaikissa olosuhteissa.
Nelimäntäiset radiaalikiinnitteiset etujarrusatulat ja 310 mm kelluvat levyt pitävät jarrutuntuman tarkkana.
Kevyet valualumiinivanteet on varustettu renkailla 120/70-ZR17 edessä ja 180/55-ZR17 takana – täydellinen yhdistelmä urheilulliseen ajoon.

Mukavuus ja yksityiskohdat

Istuinkorkeus on 810 mm, ja istuimen alta löytyy USB-C-latauspiste. Täysi LED-valaistus ja taustavalaistu ohjauskytkin tekevät ajamisesta turvallista myös pimeällä.

Style Pack
Korostaa ulkonäköä ja laatua alumiinisilla paneeleilla: etulokasuojan suojukset, jäähdyttimen sivupaneelit, sivupaneelit ja tankin sivutarrat. Mukana myös punainen anodisoitu öljymittatikku Honda-logolla.

Sport Pack
Lisää sporttisuutta: visiiri, matkustajan istuinsuoja, alakatteet ja tankinsuoja.

Comfort Pack
Mukavuutta ja käytännöllisyyttä: 5-tasoiset kahvan lämmittimet muistitoiminnolla, tankkilaukku (puhelintaskulla) ja laajennettava 17–22 litran takalaukku.

Honda CB650R E-Clutch ja muut tulevat kaukana perässä!

Bike 2/2024 - Koeajo: Honda E-Clutch

Bike-arvio
Harvoin mikään tekninen ratkaisu on tehnyt yhtä välittömän ja voimakkaan vaikutuksen kuin E-Clutch. Eikä ainoastaan siksi, että sähköisesti ohjattu kytkin toimii erinomaisesti. Se on kevyt ja edullinen eikä rajoita mitään. Koska järjestelmä toimii Hondan mukaan myös tehokkaammissa moottoreissa, oletamme, että E-Clutch tulee pian saataville moniin muihinkin malleihin.

"Järjestelmän paino on vain kaksi kiloa, mut- ta sen tuoma lisäarvo on mittaamaton. E-Clutchin avulla voi lähteä liikkeelle, ajaa hitaasti tai nopeasti ja pysähtyä käyttämätt kytkintä. Ensikosketus on upea." 

"Pienemmälle vaihdettaessa järjestelmä muuttaa sytytyst aj polttoaineensyöttöä siten, että vaihto on mahdollinen. Servo- moottorit ohjaavat kytkintä niin tarkasti, että liikkeellelähtö onnistuu jopa kuutos- vaihteella. Kokeiltu on!"

"Honda kutsuu kytkimen toimintatapaa, jossa se ei avaudu vaihdetta vaihdettaessa täysin, puolikytkemiseksi. Se tekee vaihdoista pehmeampia ja mukavampia erityisesti pienemmälle vaihdettaessa, koska kytkimen luisto vaimentaa kuormitusiskuja. Tassä suhteessa E-Clutch onkin melko rajuja quick-shiftereitä etevämpi ja lisää käyttömukavuutta huomattavasti."

"Erityisen mainioksi järjestelmän tekee se, että se tarjoaa pelkkää lisäarvoa, eikä rajoita mitään. Kuljettaja voi aina halutessaan käyttää kytkintä vasemmalla kädellään, joten kuminpoltto ja keuliminen onnistuvat ongelmitta."

"E-Clutchilla on nin paljon etuja, ettei niitä kaikkia voi luetella tässä. Järjestelmästä hyötyvät aloittelijoiden, satunnaisesti aja- vien ja uudelleen lajin pariin palaavien lisäksi usein ajavat moottoripyöräilijät. Aivan kaikki arvostavat järjestelma varmasti. Ja matkamotoristien kannalta positiivisena seikkana pehmeät vaihteenvaihdot slirtävät kuljettajan ja matkustajan kypärien kolahtelut historiaan."

     

CB650RACT

Vuosimalli alkaen
2026
Sylinteritilavuus
649 cc
Moottori
Liquid-­cooled 4­ stroke 16-valve DOHC inline­-4 cylinder
Sylinterimitat
67.0 x 46.0 mm
Puristussuhde
11.6:1
Maksimiteho
70 kW / 12 000 rpm
Maksimivääntö
63 Nm / 9 500 rpm
Sytytysjärjestelmä
CDI
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Käynnistys
Sähkö
Vaihteisto
6 vaihteinen
Pituus
2120 mm
Leveys
780 mm
Korkeus
1075 mm
Akseliväli
1450 mm
Istuinkorkeus
810 mm
Jarrut etu
2 x 310mm levyjarru, ABS
Jarrut taka
240 mm levyjarru, ABS
Jousitus etu
41 mm Showa Separate Function front Fork Big Piston (SFF­BP) USD forks
Jousitus taka
Monoshock damper with 10 stage adjustable preload, 43.5 mm stroke
Rengas etu
120/70ZR17 M/C (58W)
Rengas taka
180/55ZR17 M/C (73W)
Tankki
15,4 litraa
Paino ajokunnossa
207 kg

Koska Honda Motor Co tutkii ja kehittää uusia teknisiä ratkaisuja, Honda varaa oikeuden teknisiin muutoksiin ilmoittamatta niistä etukäteen.

Street

Sulje
Sulje